۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۳۸

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

دستگاههای فرهنگی واجتماعی باتوجه به نقشه فرهنگی هرمزگان حرکت کنند

دستگاههای فرهنگی واجتماعی باتوجه به نقشه فرهنگی هرمزگان حرکت کنند

بندرعباس - نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: دستگاههای فرهنگی واجتماعی باتوجه به نقشه فرهنگی هرمزگان حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد عبادی زاده صبح سه شنبه در ائین رونمایی از برش استانی مهندسی فرهنگی استان هرمزگان که با حضور دکتر عاملی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد، بیان داشت: طی یک سال اخیر پنج اولویت اصلی استان مشخص شد و به تبع آن ذیل هر اولویت ۲۵ اقدام تعریف شد و به تصویب شورای فرهنگ عمومی هرمزگان رسید.

وی عنوان کرد: اقدامات تصویب ۱۲۵ اقدام تعریف شده ذیل پنج اولویت مهم فرهنگی استان در مرحله تصویب در شورای برنامه ریزی استان هرمزگان است که به دلیل تغییر و تحول دولت هنوز به انجام نرسیده است.

حجت الاسلام عبادی زاده خاطرنشان کرد: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تهیه نقشه مهندسی فرهنگی کشور، تهیه نقشه کشوری با پایه نقشه های استانی استارت خورد که متاسفانه در یک برهه زمانی متوقف شد.

وی تاکید کرد: در سال ۱۴۰۱ دولت هم باید پای کار بیایید تا نقشه فرهنگی تهیه شده در ۱۰ استان پایلوت، به مرحله اجرا برسد. از ائمه جمعه هم در تمام شهرستانها تقاضا دارم در اجرا و تبیین آن جدیت داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: اقدامات مصوب شده ذیل پنج اولویت اصلی استان در حوزه فرهنگی باید بلافاصله توسط دستگاههای اجرایی مورد اجرا قرار بگیرد.

کد خبر 5441745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha